Frantziar Alpetako Vanoise Parke Nazionalean zehar egingo dugu ibilbidea aurten irailak 1 etik 8 ra. Vanoise mendigunean 6 egun emango ditugu, glaziar handiak inguratzen eta 3.000 metrotik gorako hiru gailurretara igotzen.
La Vanoise parke nazionala Frantziako lehen natura parkea izan zen, 1963. urtean sortua ekologista mugimenduei esker eski estazio handien plan suntsitzaileak sahiesten. Gaur egun mendizale eta inguruko jendearekin elkarbizitzen den fauna eta flora handia dago.
Frantziako La Saboyako departamenturen barne dago eta Italiako Grand Paradiso parketik gertu.
Proiektuaren aurkezpena 2017 ko otsailak 20 an izango da Elkartean arratsaldeko 19:00 tan. Ibilbideari buruzko ikus-entzunezkoa emango dugu baita ere.


Del 1 al 8 de septiembre de este año iremos a realizar la travesía del Parque Nacional de la Vanoise en los Alpes franceses. Travesía de 6 días por el macizo de la Vanoise, rodeando sus grandes glaciares y ascendiendo a tres de sus emblemáticas cimas de más de tres mil metros.
El parque nacional de La Vanoise es el primer parque natural de Francia, creado en 1.963 por movimiento ecologistas para salvaguardar ésta joya de los  planes destructores de las grandes estaciones de esquí, actualmente tiene una amplia fauna y flora que convive con los montañeros y naturales de la zona.
Se encuentra situado en el Departamento de  La Saboya francesa y cercano al parque del Grand Paradiso en Italia. La presentación del proyecto será el día 20 de febrero 2017 en el Club Vasco de Camping Elkartea a las 19h , se proyectará un audio visual sobre el recorrido.